2015. április 28., kedd

Macskaévek ... Viva FIGURA!!!

Ma 7. éves lettem, emberi léptékben számolva betöltöttem a 44. életévemet, tehát ÉN lettem a rangidős a családban! :) Méltán megillet ezért a mai naptól kezdve a "Don" megszólítás vagy a "Sensei"! Ez utóbbit a karate sportban használják, amit nem véletlen, hogy említettem hiszen én is "kemény  vagyok...kőkemény"! A sensei - tanító, általában tiszteletre méltó, idősebb személy; olyasvalaki, aki eleget élt és tapasztalt ahhoz, hogy másokat átvezessen a nehézségeken. :) Természetesen a mai naptól használhatjátok az "Őlordsága" jelzőt is.  Az angol vezér-arc II. Erzsébet, a Windsori falka (vagyis ház) tagja, sürgönyt küldött a minap, hogy a következő nagyszabású ceremónián lovaggá kíván ütni...azaz emelni ENGEM. Tekintve, hogy van rajtam szőr/Sir éppen elég, a nevem előtt is lesz egy pluszban, na bumm! Nem is értem miért kutyákat tart (welsh corgie - kis termetű és állítólag intelligens, akkor nem értem miért hajt marhákat és birkákat?!). Bár ha jobban belegondolok, talán azért nem macskákat dédelget, mert retteg attól, hogy a szőr"királyok" megdöntik a hatalmát és letaszítják a trónról!
Kedves Barátaim, Rajongóim, Imádóim, Alattvalóim!
Éljenezzetek, dicsérjétek szerény személyem!
Viva......viva....viva....Figura!!!!


Az esti partira a VIP meghívókat szétküldtem az érintetteknek! Ezúton tájékoztatlak benneteket, hogy a kötelező dress-kód az  alábbi: :) Szép ... a szülinapos ajándékaiban gazdag estét kívánok MAGAMNAK! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése