2009. április 23., csütörtök

Életjelek...

Üdvözlet Mindenkinek! A röpke egy hetes kihagyásnak a beköszönő tavasz volt az oka. Beindult a természet, a vetőmagokat el kellett szórni a konyhakertbe!
Mivel kicsiny házunk kicsiny udvaráról éppen hogy eltűntek az építőanyagok, így az előkert kialakítására csak most nyílt lehetőség. Régóta tervezgetem, hogy igazi vidéki kertet alakítok ki, ami azt jelenti, -ha ismeritek-, hogy pontosan megtervezem mi hol legyen, hogy úgy mutasson, mintha csak úgy nőtt volna magától egymás hegyén hátán. Konkrétabban: pontosan megtervezem a "káosz" jellegű kialakítást. Az elmúlt két hétben röpködtem a boldogságtól, mert három kertészetet is sikerült meglátogatnom, ami az én esetemben legalább 2,5 órás időtöltés kertészetenként. No, a legfontosabb az, hogy megvan nagyjából minden évelő és el is ültettem. Ha megkérdeznétek mikor, akkor azt felelném, hogy "kedd este 22.30-ig tartott a mutatvány". Igen jól gondoljátok, nem vagyok teljesen normális, de tartottam attól, hogy az ideiglenes cserépben már nem bírják sokáig és a munkám is úgy alakult, hogy elhúzódott. Ültetés után az égiektől kértem egy kis áldást a növényekre, hogy a kezdet jól alakuljon! Csak egy dologtól tartok: Samu néha a játék hevében úgy szalad a cicák után, hogy azt sem tudja hol jár, így gyakran összetalálkozunk a virágoskertben, aminek nem nagyon örülök. Most, hogy kellemes volt az idő megpróbáltuk a kinti alvást. A terasz úgy néz ki, mint egy berendezett szoba: kint van egy fotel, amit bent sajátított ki magának és kiraktuk a kutyaágyat is nehogy hiányt szenvedjen a Drága! :)
Hogy mekkora a 6 hónapos betyár? Hát a csont sem kicsi, de hozzá képest Samu igazi kutyafi lett! A képen Ő és a húsvéti sonka-csont...:)

1 megjegyzés:

  1. Samu nagyfiú, ez igen! Kint aludni egy vizslának naggyonjóóó! Télen majd úgyis behízelegnek ám, csak figyeld meg! Lényeg, hogy nem fúj a szél ott ahol a fekvőhelyed van,esőtől nem ázik át az ágyad, akkor gond egy szál se! Izgalmas, szép tavaszt nektek!

    VálaszTörlés