2009. április 23., csütörtök

Átutazók a ház körül

A kertészkedés közepette az ágyás szélén bukkantam rá erre a béka-kollégára. Természetesen nem a fotoaparáttal járok gyomlálni, nem vagyok ennyire őrült, de míg bementem és belőttem a dolgot a béka-kolléga megvárt...sőt úgy helyzkedett, hogy profilból a legjobban mutasson. Mivel nem volt rajta korona, gondoltam a csókkal nem is próbálkozom, ... meg hát a Ház Urával meg vagyok elégedve :), nem kell nekem finnyás királyfi, akinek a "szolgáló leánya" lehetek. :)
A terasz alatt már tavaly is próbálkozott egy madár-brigád (nem fecskék az biztos), de a szél a fészküket lefújta, úgyhogy kaptak egy kis szúnyogháló darabot, amolyan madár "dryvitot" megerősítés képpen. Reméljük a fiókák kényelmét nem zavarja majd.

Kívánom mindenkinek, hogy a 7 végén jó időnk legyen és lehessen bogarászni odakint! Üdv!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése