2009. január 20., kedd

Délutáni szieszta

A házban lakó kis barátaimat alapvetően irigylem..., leginkább a délutáni szunyálások miatt. Ha emlékezetem nem csal, szervezett keretek között, utoljára az óvodában volt részem hasonló elfoglaltságban, mikor Manyi néni szigorúan rám parancsolt, hogy"tüstént" keressem meg helyemet, amit az egyen-huzatok miatt, csak a "napocskás" jelem alapján találtam meg. Felnőttként már valószínűnek tartom, hogy az óvonéniknek nagyobb szükségük volt erre a pihenésre (regenerálódásra), mint nekünk lurkóknak. Ők tudták, hogy az ebéd utáni pihi felfrissíti az elmét és növeli a kreativitást. Lehet, hogy erre készültek fel lélekben! Hát ez jut eszembe akkor, mikor a kanapéról rájuk pillantok! :)

1 megjegyzés:

  1. Az én nagyon kedves ismerősömnek, Rozsdásnak köszönhetem, hogy rátaláltam erre a tüneményes blogra. Igazán kellemes perceket töltöttem a bársonytalpúak társaságában, megigérem, rendszeres látogatótok leszek. Köszönöm, hogy itt lehetek!
    Ölellek benneteket: Katica a magyar vizslák szerelmese, védelmezője.

    VálaszTörlés