2009. április 6., hétfő

Nagy utazás, avagy "zsömlézés" Békés megyében

A pénteki nap a munkahelyemen egy kisebbfajta őrülettel ér fel. Mintha sűrítve tartalmazná a hétfő, kedd, szerda, csütörtöki napokat. Én csak "instant" napnak hívom, mert ha hígítanánk rajta akkor is ütős lenne! :)

A munkaidő végeztével hazarobogtam, jó gazda-asszony módjára elkezdtem összemotyózni, mert látogatóba mentünk Békés megyébe, ami nem is szokatlan, de a mostani azért volt különleges, mert Samut is vittük magunkkal. Ez volt az Ő első "nagy utazása". A cirka 240 km azért nem kis távolság ám!

Puttonyos kis autóval indultunk a nagy útra. A raktérbe beraktam Samu -már felavatott- fekhelyét, hogy érezze jól magát az utazás alatt. Nem is történt extrém eset az úton! A kutyafi végig pihizett és nézelődött. Félúton "könnyítettünk" magunkon mindannyian...nincs is annál üdítőbb érzés!!! :)

Sötétedéskor érkeztük el a célállomást. A vendégváró háziak "őrzői" + Samu a szomszédok nyugalmát, szerintem nem kis mértékben zavarta meg! De hát azért van a kutya, hogy ugasson, ugyebár! :) Szóval az utcában lakók számára jeleztük, hogy "hát akkor mi most megérkeztünk!" A "welcome-drink" jól esett, nem tagadom!

Samunak nagy tapasztalás volt a hétvége, hiszen kutyát, az édesanyján kívül ilyen közelről még nem is látott, arról nem is beszélve, hogy a gazdák egyik kutyusa egy ivartalanított szuka volt. No a hormonok be is indultak a kis aranyosnál, mármint Samunál. Az egész hétvégén az alsó lábszáram "szuka" funkciót töltött be, azon gyakorolt a betyár! (Mi mindenre jó a gazdi!)
A sok élmény szerintem sokként érte, mert étvágya az ottlétünk alatt nem volt, viszont a zsemlének (én jobban szeretem a zsömle szót, szerintem ízesebb) nem tudott ellenállni! Ezt a kis videót szeretném nektek megmutatni!
Vasárnap egy szusszra lenyomtuk az utat, hogy sötétedés előtt hazaérkezzünk! Este a sok élmény miatt Samu csak feküdt az ágyán, mélázott, pislogott és látszott rajta, hogy dolgozza fel kis életének nagy eseményeit!

2 megjegyzés:

  1. Húúú de nagyon vártalak már Samukám. Ha nem tudnám, hogy a Gazdikád micsoda ragyogó fekvőhelyet vett neked, hát azt gondolnám, hogy a fogason alszol. Nagyot nőttél, még viseled a babavizslák báját, de már valódi kutyafi vagy te zsömlefaló. Kíváncsian várom a beszámolást arról, hogy MIT HOZ A NYUSZI?!:)

    VálaszTörlés
  2. "Rongyosra" néztem ezt a videó felvételt, egyszerűen nem tudok betelni vele, hogy mennyire ügyesen használod a "kezedet", "ujjacskáidat".

    VálaszTörlés